בפעם הראשונה שאין וסת אבל גם אין הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחר שתי הפלות הובחנה אצלי מחיצה ברחם, ולאחר הניתוח להוצאת המחיצה, חיכיתי כ- 2 מחזורים, ובפעם השלישית שבה ניסיתי להכנס להריון (לא הרגשתי ביוץ מה שלא אופייני אצלי)לא קבלתי וסת, ולאחר שתי בדיקות ביתיות של הריון התוצאה שלילית. האם נתקלתם התופעה כזאת בעבר? ולמה זה קורה ? ראוי לציין שיש לי בן מהריון ראשון ללא כל סיבוכים. תודה מראש הדס.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום הדס ! אני מציעה לפנות לרופא. בדיקה ביתית שלילית אינה מוחלטת - כדאי לבצע בדיקת דם, ואם אינך בהריון הרופא ימליץ אם יש צורך בבירור נוסף או בטיפול שייצור וסת. בהצלחה !