לחצים בבטן תחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 37+4, 1. לפעמים אני חשה לחצים בבטן התחתונה, האם זה מרמז על לידה קרובה? הרבה פעמים בלילה כשאני שוכבת במיטה אני מרגישה דקירות לכיוון הנרתיק וכשהעובר זז זו ממש הרגשה כאילו הוא מנסה לצאת - האם זה נורמלי? מה זה מראה? (בהריונות קודמים ילדתי אחרי התאריך המשוער ואני לא רוצה ללדת לפני הזמן)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! מה שאת מרגישה מתאים מאד לסוף ההריון - זו כנראה ההכנה של האגן ושל הרחם לקראת הלידה המתקרבת. (אחרי 37 שבועות העובר בשל לגמרי, זה לא נקרא "ללדת לפני הזמן".) לידה קלה ומוצלחת !