אדמדמת בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ובוקר טוב ! אני בתחילת החודש החמישי להריוני (שבוע 20)... ואחותי הקטנה בת ה5 היתה עם תינוקת שנדבקה באדמדמת....(היא היתה איתה בזמן הדגירה של המחלה) וכמובן שגם אני באתי במגע עם אחותי...שאינה פיתחה עדיין את סימני המחלה.... אני נורא מודאגת שמא היא נידבקה וגם אני ידבק מימנה..... רציתי בבקשה לדעת קודם כל מהם סימני המחלה???? והאם זה מסוכן בהריון? ואם חלילה נידבקים מהם ההשלכות? ומה הסכנות לעובר אם יש? יש לציין שבילדותי חוסנתי רק פעם אחת לאדמת !!!! האם זה קשור??? תודה על ההתיחסות ובבקשה תרגיעו אותי אני ממש ממש מודאגת. תודהנ מראש ויום טוב! דקלה
שלום דקלה ! אני לא רופאה - כדאי להפנות את השאלה לד"ר יפת בפורום החדש, או לפורום מחלות זיהומיות. אדמת היא מחלה שונה - היא מסוכנת רק בשליש הראשון, ואם חוסנת בעבר - בד"כ את מחוסנת לתמיד. אדמדמת, עד כמה שזכור לי, אינה מסוכנת בכלל להריון - אבל עדיף לקבל תשובה מהרופאים. בהצלחה !