לחצים בבטן , שבוע 12
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, היום אני מתחילה שבוע 12 וביומיים האחרונים אני מרגישה בבטן לחץ, וכאילו השרירים כואבים כמו אחרי כפיפות בטן.. תחושה מוזרה . אבל בעיקר תחושה של לחץ בבטן.. ואם אנילוחצת על הבטן התחתונה אז אני ממש מרגישה תחושת לחץ בבטן. לפני שבוע הייתי אצל הרופאה ועשו לי אולטרסאונד והכל היה בסדר ראינו את העובר מתנועע לו.. כך שאני לא יודעת אם יש לי מה לדאוג אבל אני לא רגועה מכיוון שכבר חוויתי 2 הפלות בשנה האחרונה.. האם מישהיא יודעת מה זה יכול להיות? האם זה נורמלי?
שלום לין ! את בשלב בו הרחם מתחיל לצאת מן האגן הקטן, וההתמתחות הזו מלווה בכאבי בטן קלים. לאחר שנבדקת ואין בעיה רפואית, אפשר לומר לך בלב שקט שזה תקין לגמרי. הריון קל ובריא !