סיסי שיליה מול מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הרופאה שלי טוענת שכיום הסיכון באיבוד הריון תקין מבדיקת סיסי שיליה זהה לסיכון ממי שפיר ולא גבוה יותר כפי שטענו בעבר (כמובן בתנאי שמבצע רופא בעל נסיון) מי היתרונות והחסרונות של 2 הבדיקות אחת מול השניה? תודה
שלום לך ! אני מקשרת לך דיון בנושא הזה : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1111&msgid=49318688 ולמיטב ידיעתי, גם היום הסיכון בסיסי שילייה כפול מהסיכון במי שפיר. בהצלחה !
אני יודעת מניסיוני האישי בבדיקת סיסי שליה שאחוזי ההפלה כפולים ממי שפיר אבל ניתן לעשות את הבדיקה בשלב מוקדם יותר ממי שפיר והתשובה מתקבלת לאחר כשלושה ימים תשובה ראשונית לי זה עזר מאוד. מלבד זה גם את הבדיקה הזאת וגם את זאת מומלץ רק אצל רופא מומחה ולא דרך קופות החולים