חשיפה לתרופות ציטוטוקסיות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אחות במחלקה אונקולוגית ואני בהריון שאלתי היא-האם מותר לי לתלות טיפולים כימיים או תרופות ציטוטוקסיות אחרות בזמן ההריון? התרופות אומנם מגיעות מוכנות בשקית ועליי "רק" לתלות אותן לחולה, אך תמיד ישנה האפשרות-למרות כל אמצעי המיגון- שחומר יישפך/חור בשקית/ כל דבר אחר אשר עלול לסכן את העובר מהן זכויותיי בתור אישה הרה אשר עובדת במחלקה בה נחשפים במידה כה רבה לחומרים ציטוטוקסים? תודה על ההתיחסות
שלום לך ! לגבי סיכונים מהטיפול בתרופות - פני לאחד המכונים הטרטולוגיים. (רשימה ופרטים - בקישור משמאל, תחת צילום המדפסת). לגבי זכויותייך המוגדרות בחוק תוכלי לברר כאן : http://www.starmed.co.il/Forum/24 הריון קל ובריא !