כאבים בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול לגבי כאבים חזקים בבטן התחתונה בתחילת הריון, לפני כחודשיים קיבלתי ווסת, לפני כחודש הופיע כתם דם על התחתונים בלתי מוסבר, לפני שבוע הייתי אצל רופא שאמר שאני אחרי ביוץ, ובשבועיים האחרונים אני סובלת מכאבים בבטן התחתונה שהולכין ומתחזקים בשבוע האחרון, עשיתי בדיקה ביתית והתוצאה היא שאני בהריון. רציתי לברר אפשרות של הריון מחוץ לרחם, מה התסמינים? או האם זה נורמלי ויש סיכוי שהכל בסדר. תודה רבה על התשובה!
שלום יעל ! אני לא רופאה. אם הכאבים מזכירים כאבי מחזור - סביר להניח שזה הרחם הגדל, וזה תקין. (אבל אם הם חזקים מאד, ממוקדים בצד אחד ומחריפים - לכי להיבדק). בהצלחה !