כאבי גב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 24, עובדת על מחשב כתשע שעות ביום. הארבע שעות הראשונות עוברות בסדר ואחרי זה מתחיל כאב גב בחלק העליון עד שאני מסיימת את העבודה. אני משתדלת לעשות הפסקות קצרות, אבל הן לא יעילות. ניסיתי את כל הכסאות של כל העובדים, ויש הרבה סוגים והכאב לא מרפה. יש לי תור לאורטופד לעוד שבועיים, אבל אשמח לדעת אם יש משהו שאוכל לעשות על מנת להקל על הכאב. בתודה מראש ענבר
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ענבר ! אני הייתי מנסה את הרפואה האלטרנטיבית - פלדנקרייז או כירופרקטיקה. מקווה שהכאב יחלוף בהמהירות. המשך הריון קל ובריא !