אדמדמת- דחוף!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , יש ל שאלה דחופה, הבן שלי היה חולה באדמדמת השם הלועזי לכך הוא:Roseola Infantum, Exanthema Subitum) ואני בשבוע 14 האם יש חשש להריון שלי? אודה לתשובה מהירה
מחלת הפריחה הזו והנגיף הגורם לה לא ידועים כמחוללים של נזק בעוברים - השאלה אם אמנם זו האבחנה - יש מגוון של וירוסים שגורמים לפריחה, חלקם יותר בעייתיים כמו CMV - לכן מומלץ לבדוק שוב סרולוגיה לוירוס הזה, ולהתייעץ עם הרופא המטפל באשר לבדיקות נוספות.
שלום מיכל ! אין כאן רופא, כדאי להפנות את השאלה לפורום מחלות זיהומיות. אם תרצי תשובה מהירה יותר, את יכולה להתקשר לאחד מהמכונים הטרטולגיים. יש רשימה שלהם משמאל, ב"הריון ולידה - אתרים ברשת". בהצלחה !