רציתי לשאול..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביום שיש אני אכנס לחודש שביעי. בשבוע האחרון שמתי לב כי הפטמות שלי החלו להפריש נוזל שקוף- לבנבן, נהיו בולטות. ובנוסף אני מרגישה כל פעם שאני "רטובה" האם יכול להיות שזה קשור פתאום לשליטה בסוגרים, אולי הם נעשים רפויים, או שיש מצב שזה טפטוף של מי השפיר....? בתודה מראש.
לבדיקה של רופא מטפל כדי לשלול אפשרות של דלקת בשתן או ירידת מים מוקדמת.
שלום הילה ! השדיים מתחילים להפריש קולוסטרום - זה חלב בוסר, וזו ההכנה של הגוף לקראת התינוק שבדרך. הרטיבות יכולה להיות מריבוי הפרשות, אבל כדי לשלול דליפת מי שפיר כדאי לפנות לבדיקה (יש גם תחבושות מיוחות שיש בתוכן פס בדיקה, לשימוש עצמי). המשך הריון קל ובריא !