צירים מוקדמים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריוני השלישי, אמצע שבוע 30. במעקב הריון בסיכון בשל צירים מוקדמים והיסטוריה של לידות מוקדמות (שבוע 35). בנוסף התגלה שיש לי את החיידק סטרפטקוקוס סוג B . בבדיקה האחרונה נמצא שצוואר הרחם נמחק מ- 44 מ"מ ל-30 מ"מ. האם אני בתהליך של לידה? האם צריך להמחק כל צוואר הרחם ואז מתחילה "פתיחה"? האם זה תהליך נורמלי לשבוע? יש לציין שצוואר הרחם עדיין סגור.
שלום טל ! אני לא רופאה. בלידה הראשונה הסדר הוא מחיקה ואח"כ פתיחה. בלידות חוזרות הפתיחה יכולה להתחיל גם לפני שהצוואר נמחק, ולכן אם עוד אין לך פתיחה - זה סימן מעודד. אני מציעה לך להיכנס לכאן ולהתייעץ עם אמהות שעברו יותר מלידה מוקדמת אחת : www.pagim.net המשך הריון ארוך ומוצלח !