ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב את ילדי הראשון ילדתי בניתוח קיסרי עקב אי התקדמות של הלידה. האם גם בהריון זה אצטרך ניתוח? האם קובעים אותו מראש? האם אין חשש שהצלקת ברחם מהניתוח הראשון תפקע עקב גדילת הרחם? תודה
שלום נועה ! אני לא רופאה. ניתוח קיסרי אחד מעלה במעט את הסיכון שגם הלידה הבאה תסתיים בניתוח, אבל יש עדיין סיכויים טובים ללידה רגילה. נסי לחפש לפי VBAC או לנל"ק (לידה נרתיקית לאחר קיסרי), במיוחד כאן : http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq.pl?לידה_נרתיקית_לאחר_קיסרי חשוב לדעת כי אם גם הלידה השניה תסתיים בניתוח, לא תהיה אפשרות ללדת בעתיד בדרך אחרת, לכן אם את מתכננת הריונות נוספים כדאי להשקיע מאמצים בכיוון של לידה וגינלית. בהצלחה !