הריון מרובה עוברים....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בשבוע 10 להריון. לפני כ- 3 שבועות גילה הרופא כי אני נשאית 6 !!! עוברים בעלי דופק, כאשר כל עובר נמצא בשק הריון נפרד, ובשילייה נפרדת. אני לאחר טיפולי פוריות ולאחר הזרעה. מבקשת עזרה ותמיכה, אני לקראת דילול 4 עוברים. ומפוחדת מאוד !!! את הדילול יעשה כנראה דר' אוסלנדר מבי"ח כרמל בחיפה. מישהי יכולה לספר לי על תהליך הדילול, ומה סיכויי ההצלחה.... מחכה לתגובות, ובינתיים שיהיה לכולם יום נפלא וקסום.... ענת
שלום ענת ! אני מציעה לך לשאול בפורום הזה : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=331 ולעיין גם במאמרים ובשאלות קודמות בנושא, יש שם מידע רב עבורך. שיעבור בהצלחה ובבריאות !