איחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה כמה שנים שלקחתי גלולות . באוגוסט 2004 הפסקתי ומאז אנחנו מנסים להכנס להריון. המחזור שלי סדיר מאוד (כל 28 יום), ובהמלצת רופא נשים התחלתי לקחת חומצה פולית. המחזור האחרון מאחר לי ,הייתי אמורה לקבל ב 20 לחודש, ושתי בדיקות הריון הראו שלילי , האם יכולה להיות סיבה אחרת לאיחור? אם כן מהי? האם כדאי לקבוע תור לרופא? אני רוצה להוסיף שלפעמים אני שוכחת לקחת את החומצה הפולית - אולי זו הסיבה?
שלום לך ! אני לא רופאה. החומצה הפולית נועדה למנוע מומים בעובר, אין לה קשר לאיחור במחזור. יכול להיות שהבדיקות לא מספיק רגישות - כדאי לבצע מחר בדיקת דם, ולקבל תשובה ודאית. גם אם אינך בהריון כדאי לפנות לרופא, כדי לברר מה הסיבה, אבל אני מקווה שהסיבה לאיחור תתגלה בתשובת בטא חיובית. בהצלחה !