לא מצליחה להיקלט
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני אם לשניים, ומנסה להכנס להריון מזה כשמונה חודשים, מבדיקה אצל הרופא נאמר לי שאני מפספסת ביוץ בעקבות שמירת נידה, הרופא החליט לטפל בי באסטרופם 1 מ"ג, אך כל הנסיונות כושלים.בעקבות מידע שקיבלתי באתרכם אודות האיקוקלומין, נגשתי לרופא שוב לבקשת השימוש בתרופה. תשובתו היתה חד משמעית: שאין לי שום בעיה בביוץ ואת האיקוקלומין נותנים לנשים עם בעית ביוץ ולכן אינו ממליץ לי על הטיפול באיקוקלומין. הייתי רוצה לדעת אם ישנה תרופה נוספת כלשהי? עד מתי עליי להמתין שיתרחש הנס? יש לציין שאת הוסת אני מקבלת כל 26 ימים. תודה על הייעוץ חגית
שלום חגית ! אני לא רופאה. מציעה כיוון התיעצות שונה - מכון פוע"ה : www.puah.org.il זה מכון שמטפל בבעיות פוריות ע"פ ההלכה, ובוודאי נתקלו לא פעם במקרים של מחזור קצר. אני בטוחה ששם תקבלי הכוונה לפתרון. בהצלחה !