בדיקת הריון ביתית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, 1) האם חשוב לבצע את בדיקת ההריון הביתית על השתן הראשון של הבוקר או אפשר גם בהמשך היום? 2) אם עושים בדיקת הריון ביתית בחודש רביעי האם עדיין התשובה תהיה חיובית או שההורמון שהבדיקה בודקת נעלם במשך ההריון? 3) אם בהריון קודם כבר מסוף חודש ראשון כאבו לי השדיים האם יתכן שבהריון הבא אני לא ארגיש שום שינוי בשדיים?
שלום שירה ! אם האיחור קטן - כדאי לבדוק בבוקר, כאשר השתן מרוכז יותר. לאחר מספר ימים ניתן לבדוק בכל שעות היממה. לגבי הבטא - יש טבלה לפי שבועות, בקישורים משמאל (הריון ולידה - אתרים ברשת). ההורמון לא נעלם כל עוד את בהריון. רגישות בשדיים, כמו כל הסימנים הפיזיים, משתנה מהריון להריון. זה תקין. הריון קל ומוצלח !