דימום בהריון- דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום, אני בהריון שבוע 6 (על פי הוסת אך נראה לי שבייצתי מאוחר) עברתי בעבר הריון ולידה תקינים, לפני שלושה חודשים עברתי לפרוסקופיה בעקבות הריון אקטופי בשבוע 6. מאחר ואני מעכשיו בקבוצת סיכון ותופעה זו עלולה לחזור אני נזהרת ובודקת מיקום הריון ממש בהתחלה. בקיצור, כרגע אובחן ב- US מבנה צלול קטן מאוד ברחם. לא ברור האם זהו שק הריון (הבטה הייתה אתמול 430) השחלות "נקיות" בינתיים כך שאין עדות כרגע להריון חוץ רחמי. הבעייה כרגע, שהיום התחילו דימומים לא חומים אלא אדומים, מהבוקר ועד עכשיו. מה דעתך? מה הינך חושבת שקורה פה? יש לציין שההיריון החל בדימומים חומים כשבעה ימים ופסק. האם כדאי לבצע US כבר מחר ולא לחכות לסוף השבוע? לתשובתך המהירה אודה
שלום חני ! אני לא רופאה, אינני יודעת מה מצבך לפי התיאור. מה אומר הרופא המטפל ? אני פשוט הייתי ממתינה כמה ימים, לראות אם הבטא עולה ואם הדימום נפסק, אבל יכול להיות שלאור מצבך המיוחד הרופא יציע דרך אחרת. כך או אחרת, שיהיה בהצלחה !