דימום לאחר הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכן, עברתי הפלה בביה"ח בשבוע ה-11 מאחר ובשבוע 9 נודע לי כי לעובר לא היה דופק מס' ימים. יש לי כבר שבוע דימום קל מאוד. רציתי לדעת כמה זמן נמשך דימום כזה והאם זה תקין שזה כזה מעט. כמו כן הרופא ביקש לחכות לפחות 3 שבועות בלי לנסות להכנס להריון. מבקשת לדעת מתי אני אמורה לקבל וסת לאחר מכן. תודה מראש.
שלום גלית ! דימום אחרי גרידה מוקדמת הוא קצת יותר ארוך ממחזור רגיל. המחזור עצמו אמור לחזור תוך 8 שבועות. מכיוון שההריון נפסק בפועל זמן רב לפני הגרידה, יכול להיות שאצלך הוא יגיע מוקדם יותר. כדאי לך להכיר את הפורום הזה : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=98 בהצלחה !