זקוקה לזריקות מונוגון וגונל F
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר 4 טיפולי IVF שנכשלו ושנה של הפסקה חוזרת לטיפולים. במצב גופני ונפשי מחוזק יותר (הייתי בקרשים). עברתי מרפאה וכולי מלאת תקוה (וגם חששות ופחדים). היות ומדובר על טיפול אגרסיבי במיוחד מדובר על 8-9 מנות ביום של FSH לסוגיו,(מונוגון, גונל F, פיורוגון). (פרוטוקול טיפול אקבל ביום ראשון בהתאם לתוצאת בדיקת דם). הנטל הכספי מאוד מעיק עליי (אני לבד). אם למישהי יש עודפים מטיפולים והיא כבר בצד ההריוני, ומוכנה למסור לי אודה לה מאוד - צרי איתי קשר במסר עם או בלי מספר טלפון ואצור איתה קשר. תודה מראש ושבת נפלאה
שלום אתי ! אני מציעה לך ליצור קשר עם שושי, מנהלת פורום פוריות בנענע. יש אצלה "גמ"ח" תרופות פריון, והיא תעזור בשמחה. בהצלחה !