מסאג' בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן, אתמול עשיתי בדיקת הריון ביתית והראה חיובי, היום אני אמורה לעשות מסאג'. האם מותר? אם אני אכן בהריון אז אני ממש בהתחלה, שבוע 4. תודה שרינה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרינה ! אולי כבר מאוחר מדי, אבל בכל זאת : מותר מסאז' אבל צריך ליידע על ההריון. יש שמנים שאינם מומלצים בהריון, ויש נקודות לחיצה שאינן רצויות בהריון, וחשוב שהמטפל יידע על מצבך. בהצלחה !
עיסוי בהריון ממומלץ רק מחודש שלישי וגם רק עיסויים מפנקים יותר בשביל להרגיעה רפלקסולוגיה אפשרי גם מהחודש השלישי ויש אף נשים שמשתמשות בעת לידה טיבעית בטיפול רפלקסולוגי כדי לעזור בלידה... מקווה שזה עזר פנחס הימלפרב