הריון מחוץ לרחם פעם שנייה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני נכנסתי בפעם השניה להריון מחוץ לרחם כשבין ההריונות האלו הייתי בהריון תקין וילדתי. שאלתי היא מה אפשר לעשות על מנת למנוע הריון זה בעתיד הקרוב. אני רוצה לנסות להרות שוב ומפחדת שזה יקרה שוב. המליצו לי לעשות צילום רחם, אך שמעתי שזו בדיקה מאוד כואבת, והאם זה בכלל יעזור? מודאגת נורא. תודה מראש
שלום סתוית ! אני לא רופאה. צילום רחם בהחלט אינו נעים, אבל לא כואב מאד. בצילום מוחדר חומר ניגודי לרחם, הרבה פעמים החומר עצמו פותח את הסתימות וההידבקויות ברחם ובחצוצרות, ועוזר להריון הבא להגיע למקום הרצוי ולא להיעצר בדרכו מחוץ לרחם. מקווה שהבדיקה תמצא את הסיבה להריונות הקודמים, ותקטין את הסיכויים להריון נוסף כזה בעתיד. בהצלחה !