נימול בידיים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני בת 28, בשבוע ה-24, שוקל 105 קילו, עליתי בהריון 10 קילו עד עכשיו. כל הבדיקות היו בסדר ואני במעקב פעם בחודש. שאלתי היא, ממה נובעת תחושת ההרדמות בידים אשר אינה חולפת גם לאחר ניעור ועיסוי של 15 דק'. המצב החל לפני שבועיים ומדאיג אותי במיוחד לאור משקלי הגבוה. תחושת המתוק החלה לפקוד אותי גם כן לפני שבועיים עד עכשיו לא היה לי תאבון יתר או זלילה. בעיקר עליתי כי הייתי ללא פעילות בגלל שמירת הריון של חודש. אודה על תשובתך
שלום בקי ! אני לא רופאה. תחושת הנימול קשורה ללחץ על תעלת העצבים שעוברת בשורש כף היד. אם את סובלת מבצקת, היא יוצרת לחץ על האיזור ומגדילה את הבעייה. כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל, אבל לרוב אין טיפול לבעייה. בהצלחה !