בדיקת מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 31, בסוף השבוע ה-12, ומתלבטת אם לבצע בדיקת מי שפיר ( סיכון לילד חולה לעומת סיכון של חצי אחוז לאיבוד ההריון). בהנחה ששאר הבדיקות בסדר, מהן בעצם הבעיות העשויות להתגלות רק בבדיקה זו ומה ההסתברות שלהם? שאלה נוספת- הבחילות שהיו לי נחלשו אך יש לי כל הזמן טעם לא טוב ויבש בפה. האם זו צרבת או סוג של בחילה? מה ניתן לעשות? תודה
שלום לך ! אני לא רופאה. נתחיל מהסוף - היובש והטעם המתכתי עשויים ללוות אותך עד ללידה. כדאי להקפיד על שתייה מרובה, זה מקל על ההרגשה. בדיקת מי שפיר מגלה מחלות גנטיות לפי מבנה הכרומוזומים של העובר. כדאי להתייעץ עם יועץ גנטי אם יש לכם חשש ממחלה כזו, ולפי המלצתו לקבל את ההחלוטה לגבי הבדיקה. בהצלחה !