הריון תקין?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם בהריון שבו ערכי הבטא מכפילים עצמם כל יומיים כמו שצריך יכול להיות בכל זאת הריון מחוץ לרחם, או לא תקין? כי עדיין מוקדם לעשות US לבדוק שק הריון. (שבוע 4+4). תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סימה ! אני לא רופאה. בד"כ האזהרה הראשונה להריון חוץ רחמי היא בטא נמוכה שלא מכפילה כראוי. אם יש הכפלה תקינה - סביר להניח שההריון בתוך הרחם. (בערך של 1500 בערך ניתן לראות כבר שק הריון). למרות זאת, זו לא הבטחה שההריון תקין - אחרת לא היינו נעזרים בכל הבדיקות והסקירות בהמשך ההריון. הריון קל ובריא !