הפחתת כאב בתינוקות-ברית מילה ובכלל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהתיחס לכתבה על ברית מילה ,שם לא הועלו הצעות של ממש בנושא הפחתת כאב ברצוני להסב את תשומת לבכם לכך שמומלץ היום לתת משכך כאבים לתינוק לפני ביצוע ברית מילה .בנוסף ידוע שגלוקוז מפחית כאב אצל תינוקות וילדים ומי שלא רוצה לתת תרופות כגון אקמול יכול להשתמש בסוכר ענבים מומס במים רתוחים במקום. והכי חשוב שאלה שמחזיקים את התינוק לקראת ביצוע משהו מכאיב לו, לא יהיו לחוצים כי את זה התינוק מרגיש הכי חזק.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לליק ! תודה על המידע. אני מוסיפה עוד מקור הרגעה - חלב אם (ולא רק בגלל הסוכר שבו). יעיל מאד במצבים של בדיקת דם או חיסון, להרגעה והפחתת כאב.