גמגום לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אישתי, בת 32, ילדה את ביתנו הבכורה לפני כשבועיים, בהריון ראשון ובלידה טבעית. היא נמצאת כרגע בחופשת לידה ומתאוששת. לפני כשבוע היו לה כצפוי, כמה התפרצויות של בכי שעברו אחרי שעה שעתיים. אתמול היא התחילה די במפתיע גם לגמגם, והיא מתקשה לחבר משפטים ולדבר ברצף. היא נבדקת בימים אלה בבית חולים, במחלקה נוירולוגית. רציתי לציין שהיא נמצאת בתקופה לא קלה, ללא שינה והיא צפויה לחזור בקרוב מאד לעבודת סטאז' בהיקף חלקי, במסגרת לימודי עבודה סוציאלית. היא מודאגת ומתוסכלת מן הפרידה המוקדמת מדי מן התינוקת שלנו. עם זאת, נראה שיש סיטואציות במסגרתם לא ניכר כלל הגמגום שלה - בד"כ בתחילת היום, כשהיא רעננה, או כשהיא מדברת בטלפן עם מישהו שלא פגשה זמן רב. רציתי לדעת האם התופעה מוכרת והאם יש לדבר פיתרון? בברכה.
שלום יורם ! מעולם לא שמעתי על מצב כזה, ואין כאן רופא שיוכל לתת לך חוות דעת מקצועית. טוב שאשתך כבר נבדקת - זו הדרך הטובה ביותר לתשובות אמינות. מקווה שימצאו במהירות ממה נגרם הגמגום ואיך להיפטר ממנו. בהצלחה !