הריון - צלילה - וויטמינים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בתהליכים לקראת הריון (בלי גלולות 3 שבועות), ייתכן ואהיה בשבועות מאד ראשונים של הריון בזמן שבוע של צלילות (עבודה). הרופא שלי (רופא נשים ורופא צלילה לשעבר) אמר לי שאין בעיה בשליש הראשון, אבל בספרים כתוב לא לצלול, אשמח לדעה נוספת או מידע בנושא. בנוסף, קראתי שממולץ לקחת ויטמינים לפני ובזמן ההריון (למנוע מומים ואף נגד בחילות?) - אני כבר לוקחת חומצה פולית כמה חודשים, וויטמין C, אני אוכלת פירות וירקותף בכל זאת לקחת מולטיויטמין? ואם כן איזה? אני לא בארץ ואשמח לשמוע שמות בינלאומיים של חברות ממולצות. תודה!
שלום לך ! אני לא רופאה. אם רופא נשים, שמבין בצלילה ומתייס לנתונייך האישיים, אומר שאין בעייה - הייתי סומכת עליו. לא נתקלתי במידע נוסף על צלילה. לפני ההריון ההמלצה היא על חומצה פולית למניעת מומים מולדים. ויטמינים טובים תמיד, אבל במיוחד בהריון כדאי להימנע ממנות גדושות. רצוי לחפש מולטיויטמין שמותאם להריון, ולהשתמש בו כבר מעכשיו. בהצלחה !