דוסטינקס פרולקטין והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בערך לפני שנתיים, בגיל 27, סבלתי ממחזור לא סדיר. בבדיקות שערכתי נמצא כי אני סובלת מפרולקטין גבוה, ובבדיקת MRI לא נמצא גידול. מאז אני מטופלת ב - DOSTINEX 0.5 שני כדורים בשבוע. נכון להיום הוסת מגיעה אחת לחודש, והיא פחות או יותר סדירה (בין 29 יום ל - 34). לפני שלושה חודשים ידעתי את הרופא (אנדוקרינולוג), שיש ברצוני להיכנס להריון, והוא הנחה אותי להמשיך בתרופה כרגיל. הואיל ואני יודעת שלפני השימוש בדוסטינקס יש לערוך בדיקות לשלילת הריון, וכן נאמר במפורש בעלון של התרופה, כי "יש למנוע הריון לפחות חודש מתום השימוש בתרופה", אני מאוד חוששת!!! ממתינה נואשות לתשובה והנחייה (אחרי הכל אני רוצה תינוק בריא!)
שלום דנה ! אני ממליצה להתקשר לאחד המכונים הטרטולוגיים (רשימה שלהם - משמאל, ב"הריון ולידה - אתרים ברשת"), מהם תקבלי תשובה מוסמכת. (ואם את גולשת בתפוז - נסי לשלוח מסר ל"עדי 5", http://www.tapuz.co.il/pcards/showcard.asp?forumuserid=525318 יש לה נסיון בנושא). בהצלחה !