ויטמינים פרנטל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אני בתחילת שבוע 7 ולוקחת פרנטל - מולטי ויטמין לנשים בהריון. רציתי לוודא האם צריך לקחת כמוסה אחת או שתיים ביום. הדעות חלוקות ולכן אני רוצה חוו"ד מקצועי. מהם התוספים החשובים , והכמויות הדרושות , כמו למשל חומצה פולית. מה המינון שצריך לקחתה בשלב זה? תודה ציפקה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ציפקה ! אני יודעת שלוקחים רק פרנטל אחד ביום, כי יש בו ויטמינים רבים שמינון כפול מהם יהיה גבוה מדי. אם יש צורך בתוספות - ברזל או חומצה פולית - מוסיפים אותם בפני עצמם, ורק ע"פ הנחיית הרופא. הריון קל ובריא !