חיזוק המערכת החיסונית בזמן הריון??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, חברה שלי בחודש השישי. היה לה ברונכיט והיא קיבלה אנטיביוטיקה בתחילת ההריון, היום הברונכיט חוזר והשאלה היא האם מותר לקחת ויטמין C ואכיניצאה או חיזוקית, פרוטק? משהו כדי לא לקחת שוב אנטיביוטיקה. הרופא שלה מוכן רק לתת לה שוב אנטיביוטיקה! תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנית ! אין כאן רופא שיוכל לתת תשובה מקצועית. לגבי תוספי מזון, ממש כמו לגבי תרופות, הכתובת היא המכונים הטרטולוגיים. אם תקליקי על צילום המקלדת משמאל תמצאי בסוף הרשימה את כל פרטי ההתקשרות אליהם. בהצלחה !