ביוץ, צריכה עזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי בדיקת דם לפרוגרסטרון כדי לבדוק אם יש ביוץ החודש, והתוצאה יצאה 8.1, ארבעה ימים אחר כך יצא 30. (ערכים של nmol). בדיקת אסטרדיול ביום הביוץ המשוער עם ערך של 650 וארבעה ימים אחר כך ערך של 440.PMOL/L בדיקת Lh ביום הביוץ המשוער 22.9, וארבעה ימים אחר כך ערך של 18.2 (IU/I) עשיתי גם אולטרסאונד, הרופא אמר שלדעתו אני עדיין לא בביוץ , הוא לא רואה זקיק מוביל, והוא לא רואה לפי בדיקות הדם שהביוץ קרב, זה הגיוני? אני עושה את הבדיקות האלה כי אני אחרי הפלות חוזרות ואמרו לי לעשות בדיקת הורמונים כדי לוודא שאין בעיות. מה אני עושה????
שלום קרנית ! אין כאן רופא שיוכל לענות לך, ולי אין שמץ מושג בנושא... מציעה לך להיכנס לפורום פוריות כאן בדוקטורס, וכן לפורומים המצוינים בנענע ובתפוז. יש שם המון נשים מנוסות שיוכלו לענות לך. בהצלחה !