הריון ללא עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה הסיכויים שהריון ללא עובר שבוע 9 יורד לבד בלי גרידה? ומה סוכונים? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עירית ! אני לא רופאה. הסיכויים גבוהים שההריון יפול לבד, ואחרי שהדימום נחלש צריך לבדוק באולטראסאונד אם הרחם התרוקן לגמרי. (עוקבים גם אחרי הבטא, לראות שהיא מתאפסת - גם זה סימן שההריון יצא בשלמותו). אפשר גם לבצע גרידה, זה מקצר את התהליך אבל מעלה במעט את הסיכון, כמו בכל גרידה (הרדמה, טיפול פולשני). מקווה שיעבור בקלות ובמהירות, ושבפעם הבאה יהיה הריון בריא ותקין. בהצלחה !