צליל תעזרי מניסיונך...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב המחזור האחרון שלי היה ב 12/11/04 ב 10/12 קיימתי יחסים עם בעלי במשגל נסוג, ומאז לא קיבלתי מחזור, ב 24/12 עשיתי בדקית הריון והתשובה היתה שלילית פניתי לרופא נשים אשר נתן לי אגרסט ובכל זאת המחזור לא הופיע .. שאלתי היא: האם עשיתי את בדיקת הדם לגילוי הריון מוקדם מידי? האם לחזור שוב פעם על בדיקת הריון? אף פעם לא היו לי איחורים במחזור, ואת הבדיקה הראשונה ביצעתי שבועיים אחרי האיחור אפילו קצת פחות, תודה
שלום ענת ! את הבדיקה ביצעת כשבועיים לאחר היום שבו היית עשויה להרות - אם היה הריון, הבדיקה כבר היתה יכולה לזהות אותו. יכולות להיות עוד סיבות לאיחור, ובמיוחד אם ארגסט לא הועיל - אני מציעה שתחזרי לרופא המטפל. בהצלחה !