אורגזמה והתכווצות הרחם בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, כאשר אנו חובות אורגזמה ישנן התכווציות של הרחם שאלתי היא האם ההתכווצות הזו (אורגזמה לאו דווקא דרך יחסי מין- אלא אוננות) בחודש החמישי והלאה משפיעים על העובר או נותנים לו הרגשה של אי נוחות? או בכלל שזה כבר כל יום, זה מסוכן לעובר? (אני מדברת על תדירות של אורגזמה אחת ליום או לכל היותר שתיים). לתשובתכם המהירה אודה
שלום רינת ! אם הרופא לא אסר במפורש קיום יחסים - אין בעייה. יש נשים שמיניקות במהלך ההריון את הילד/ה הגדול/ה יותר, והאוקסיטוצין שמשחרר את החלב יוצר תגובה זהה של התכווצות הרחם. גם נשים שהיניקו יותר מפעם ביום לא גרמו נזק לעובר, כל עוד ההריון אינו מוגדר כהריון בסיכון. הריון קל ומוצלח !