הפסקת היריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גיסתי עברה הפסקת הריון בתחילת החודש החמישי בגלל שהתגלה שהעובר נושא את תסמונת דאון. ( זה היה לפני חמישה ימים) היום היא סובלת מדיכאון, וקשה לה מאד לחזור לעבודה ולתפקוד מלא בבית ( יש להם עוד בן בן 3 וחצי) גם לאחר לידת הבן הראשון היא היתה תקופה של כמה חדשים בדיכאון. איזה טיפול ועל ידי מי הוא ניתן במצב כזה? והאם גם הםפסקת הריון גורמת לשנוי הורמונלי דומה לזה שקורה לאחר לידה?
שלום אילנית ! הפסקת הריון בחודש חמישי בהחלט גורמת נפילה הורמונלית ממש כמו לידה. תוסיפי לזה את האבל, ואת הנטייה מהעבר לדכדוך אחרי לידה, ותביני כמה קשה לגיסתך להתאושש, וחמישה ימים זה ממש זמן קצר מדי להתאוששות. אם יש צורך, ניתן וכדאי לבקש עזרה מקצועית, בהפניית רופא קופ"ח או באופן פרטי. בנוסף, הציעי לה את הפורום העצוב הזה : http://www.tapuz.co.il/forums/main/forumpage.asp?forum=98 טוב שאת לצידה, נסי להבין את הצער ולתת לה זמן לעבד את האובדן. מקווה שיעבור בקלות עד כמה שניתן.