רעלת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע - הריון ראשון. לפני כשבוע התמעטו תנועות העובר מבדיקת מוניטור ו US הכל תקין אבל כשמדדו לחץ דם ראו שהלחץ דם שלי עלה מ- 110/70 (שהיה כך כל ההריון) ל- 142/80 כן צמחו לי בצקות ברגליים בשבועיים האחרונים והתלוננתי בפני האחות על כאבים בבטן התחתונה ובצד ימין של הבטן ושמידי פעם הראיה שלי לא ממוקדת. האם אני מפתחת רעלת הריון או שאני סתם דואגת? תודה שירי
שלום שירי ! אני לא רופאה, ולא יודעת אם את מפתחת רעלת הריון, אבל לבטח אינך דואגת סתם. כדאי שתגשי למיון בהקדם האפשרי, תיבדקי ותקבלי תשובה מוסמכת מרופא. עם רעלת הריון לא משחקים, היא מסוכנת גם לך, לא רק לעובר ! אם יש חשש שזה המצב - חשוב להיבדק בהקדם. בהצלחה !