עצבנית מאוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בשבוע ה- 34 להריוני. אני אמא לשני ילדים בני 9 ו-7. בזמן האחרון אני מאוד עצבנית, בעיקר על בעלי, מוציאה קיטורים נון-סטופ, מרגישה שהולכת לבכות מכל שטות, ואני רואה שזה משפיע על הילדים המקסימים והאוהבים שלי. (אמא תפסיקו לריב וכד'). האם זה רק ההורמונים? או יותר נכון, איזו השפעה יש להורמונים בשלב זה של ההריון? אני מרגישה שבמקום שאני אהיה מאושרת ורגועה, אני עצבנית ורעה!! מה עושים?
שלום שירה ! זה לא רק ההורמונים. יש עוד סיבות טובות - נטל הבית, הילדים, הכבדות הפיזית... אפילו המוגלובין נמוך מעלה מאד את סף הרגישות והעצבנות. כמו בכל תקופה קשה, אם את מרגישה קושי להתמודד לבד - כדאי לפנות לעזרה מקצועית. את הפורום של איה את מכירה ? בקישורים משמאל, "נושאים בפורום", יש קישור לפורום תמיכה שעוסק בחרדות בהריון ולאחר הלידה. כדאי לך לבקר בו. עוד כמה שבועות, וגם זה יחלוף ! המשך הריון קל, ולידה מוצלחת !