דימום בשבוע ה-14+4
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה-14+4, מתחילת ההריון ועד עכשיו, יש לי דימום קל, שפעמים היה כבד מאד, ובעקבותיו הגעתי לחדר מיון. עברתי סה"כ כבר 5 US , עובר, דופק (175), וגודל, היו בסדר. ה-US האחרונים אישרו שיש ימהתומה. הימתומה היתה נראת רחוקה מהפלסנתה. אני מאד מודעגת לגבי: הפלה,לידה לפני הזמן (פג), ובעיה כרומוזונית.
שלום לך ! אני לא רופאה, וכדאי שתקבלי תשובה מרופא, ועדיף מהרופא המטפל שבדק אותך וראה את תוצאות הבדיקה. לגבי השאלות שלך : בעיה כרומוזומלית - מוקדם עדיין לדאוג. אם יש סיבה ספציפית לדאגה, אפשר לבצע דיקור מי שפיר משבוע 17 ולקבל תשובה. לידת פג - מוקדם עדיין לדאוג. לפני שבוע 24 הסיכויים של העובר לשרוד נמוכים מאד, ורק אחרי שההריון יגיע לשבועות האלה יש מקום לדבר על פגות. הפלה - זה הדבר היחיד שרלבנטי לשלב ההריון הנוכחי, אבל גם כאן - אין הרבה מה לעשות, והדאגה לא מועילה. המטומה עשויה להיספג ולא לגרום לשום בעייה, נסי להתרכז במחשבות לכיוון החיובי הזה, ולא לכיוון השלילי. בהצלחה !