ספינינג
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. הפסקתי לקחת גלולות לפני 5 חודשים בנסיון להכנס להריון. בשנתיים האחרונות אני עושה ספינינג בתדירות של פעמיים בשבוע. האם הספינינג עשוי להזיק ולהפריע לכניסה להריון? זה ספורט לא קל ועם "טלטלות" רבות לגוף. תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! אני לא רופאה. היו בעבר הרבה התייחסויות לספורט והריון - אני מציעה לך להריץ חיפוש בפורום. בכל מקרה, מדובר על הפעילות בהריון עצמו - לא נתקלתי במקרים בהם הקליטה של ההריון נמנעה בגלל פעילות נמרצת מדי, אבל כאמור - אני לא רופאה... בהצלחה !