הריון שני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התייחסות לגבי ההודעה הראשונה מה אני אמורה לעשות לגבי ההריון כי אני מניקה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ענת ! ההנקה משחררת הורמון (אוקסיטוצין) שגורם לכיווץ הרחם. אותו הורמון משוחרר גם בקיום יחסי מין. אם אין לך בעייה של צירים מוקדמים או שיליית פתח, והרופא לא אסר קיום יחסים - אפשר להמשיך ולהניק גם בהריון. לקראת חודש חמישי החלב כמעט נעלם, אבל עד אז בנך כבר יהיה בן תשעה חודשים, ותוכלי להעשיר את תזונתו במוצקים. על הנקה בהריון תוכלי לשאול בפורום הנקה, את אלן שיין, או בפורום הנקה (או ייעוץ הנקה) בתפוז, או בסטארמד. בהצלחה !