דימום מהחניכיים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 34 בהריוני הראשון. בימים האחרונים יש לי דימום קל מהחניכיים בזמן ניקוי השיניים עם חוט דנטלי ולעיתים מעט דימום בצחצוח. בעיקרון ידוע לי כי זו תופעה נפוצה למדי בהריון, אך כי יש לשים לב לכך. מה עלי לעשות? האם הדבר יכול להעיד על בעיה שיש לטפל בה? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טל ! אני לא רופאה, אבל סבלתי מאותה בעייה. רופאת השיניים שלי פשוט ביקשה להקפיד יותר מהרגיל על ניקוי החניכיים והאבנית מהשיניים, ובד"כ לאחר הלידה הדימומים נעלמים. אם מקפידים על נקיון הפה, לא נגרם נזק לטווח ארוך. המשך הריון קל ומוצלח !