חיסון אדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במהלך בדיקות דם שערכתי נמצא כי נוגדני האדמת אצלי חלשים (28) הרופא המליץ לי לעשות חיסון נגד אדמת ולהמתין חודשיים לפני הכניסה להריון התיעצתי עם רופא נוסף והוא אמר שהנוגדניים גבולים ולדתו אין צורך כזה... אני די בלבטים וחוששת לקחת סיכונים מיותרים... מה לעשות? (אני כרגע בשלב של מעוניינת להיכנס להריון)
שלום לימור ! אני לא רופאה. מקובל שערך נמוך מ-30 אינו מספיק לחיסון מאדמת. גם אם עכשיו הערך קרוב מאד לגבול, הוא ימשיך לרדת לקראת ההריונות הבאים. אני חושבת שכדאי לך להתחסן ולהמתין מעט לפני ההריון המתוכנן, וכך לוודא שלא נשקפת סכנה לעובר. החיסון קל ופשוט, ואין לו תופעות לוואי משמעותיות. בהצלחה !