כאבים בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 6+1 יש לי כאבי בטן בצדדים, וכל מיני הרגשות כשאני יושבת (כאבים בנרתיק כאילו שאני יושבת על הפצעים) הכאבים פוסקים אחרי שאני שוכבת קצת. האם זה משהו חריג וצריך התייחסות מיוחדת? יש לציין שעברתי לידה מוקדמת של תאומים בשבוע 25 לפני 7 חודשים בניתוח קיסרי דחוף ועוד 2 הסטורוסקופיות ניתוחיות לאחר מכן. יכול שזה מוסיף לכאבים? תודה על התשובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חוה ! אי אפשר לאבחן כאב דרך המחשב. כדאי שתגשי להיבדק ולקבל טיפול (או הרגעה מוסמכת), חבל לסבול סתם. הריון קל ובריא !