הריון מחוץ לרחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בשבוע 5 + 2 ורציתי לדעת מהם הסימינים שיש בהריון מחוץ לרחם...כי יש לי כל מיני כאבי בטן מציקים כאלו..... ובעיקר הרגשה לא נוחה בבטן ימינית תחתונה. על מה זה יכול לעיד? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דקלה ! אני לא רופאה. האם יש לך סיבה שבגללה את חוששת מהריון חוץ רחמי ? כאבי בטן ודקירות אופייניים מאד לתחילת הריון, ולא מעידים על בעייה. (לפעמים הרגישות בצד אחד נובעת מהזקיק שבייץ והפך לגופיף הצהוב, על אחת השחלות). בעוד שבוע בערך תוכלי לבצע אולטראסאונד ראשון לקביעת גיל ההריון, ואז תראי בבירור אם שק ההריון השתרש בתוך הרחם. הריון קל ומוצלח !