לגבי שמירת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נכנסתי להריון עקב טיפולי פוריות אני בעלת עודף משקל בתחילת ההריון לא הקאתי אבל לאחר חודשיים של הריון בגלל מתחים בעבודה כל פעם שהלחץ דם שלי עלה הייתי מקיאה וכמובן לא פעם אחת ,כיום אני לא מקיאה אבל שאני מתעצבת בגלל ההיתנכרות בעבודה הבטן שלי מתנפחת וקשה לנשום , היה לי בעייה במעיים לפני ההריון , זה לא חדש שנוצר כתוצאה מעצבים, אבל עכשיו בלי ההקאות יש בחילות וקושי לנשום העודף המשקל לא מקל עליי , אני מתנשמת נורא לעלות את המדרגות ואני רק בשבוע 27 , יש למישהו מושג מה אני צריכה לעשות כדי שהרופא נשים יאשר לי שמירת ההריון
שלום לירז ! האם נבדקת ע"י הרופא ? בלי בדיקה פיזית, לא יאשרו לך שמירת הריון. אני לא יודעת מה לייעץ כדי שתקבלי את האישור המבוקש, אבל מקווה שתעברי את שאר ההריון בקלות יותר. הריון מוצלח ובריא !