ויטמין A והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחרונה שמעתי שצריכת ויטמין A יכולה להזיק במהלך ההריון. מהי הכמות המומלצת במהלך ההריון, ומהי הכמות המזיקה? האם צריכת מולטי ויטמין המכיל ויטמין A בכמות של 5,000 יחידות יכולה להזיק במהלך ההריון? תודה רבה
שלום לך ! אני לא יודעת לומר מה הכמות המזיקה, אבל גם אני נתקלתי באזהרות משימוש במולטיויטמין המכיל ויטמין A לנשים הרות או שמתכננות הריון בשלושת החודשים הקרובים. מציעה לפנות לאחד המכונים הטרטולוגיים (יש טלפונים בקישור משמאל - הריון ולידה אתרים ברשת) ואשמח אם תקבלי תשובה מוסמכת ותעדכני גם אותי. בכל מקרה, יש מולטיויטמין מיוחד לתקופת ההריון וההנקה, ובו המינון בוודאי בטוח. בהצלחה !