סטרפטוקוקוס B
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום צליל, אני בהריון שני בשבוע 37 בהריון הראשון שלי לפני 4 שנים מצאו אצלי את החיידק סטרפטוקוקוס B לאחר בדיקת שתן, אך לא עשו כלום בנידון כיוון שילדתי בניתוח קיסרי, בשל מצג עכוז. כעת נאמר לי שאם אלד בלידה רגילה אצטרך לקבל זריקת אנטביוטיקה, רציתי לדעת מה זו הזריקה? האם יש לה תופעות לואי שעלולות להשפיע עליי או על העובר? האם היא נחוצה?אודה לך על כל תשובה שתבוא מצידך, אריאל.
שלום אריאל ! אני לא רופאה, אבל נשמע לי מוזר שהזריקה היא בגלל מימצא בן ארבע שנים. אם במשטח וגינלי לפני הלידה נמצא החיידק הזה, ממליצים על לידה בניתוח או על טיפול אנטיביוטי מונע לעובר. האם נבדקת גם בהריון הזה ? אני מציעה לך לברר את הנושא עם הרופא המטפל, יכול להיות שחלק מהמידע לא הוסבר לך ומכאן השאלות. בהצלחה, ולידה קלה !