זריקה להבשלת ריאות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב הנני בהריון בשבוע 31 והחל משבוע 24 אני סובלת מצירים מוקדמים בנוסף יש לי ריבוי מי שפיר והומלץ לי לבצע את זריקת הבשלת הריאות של התפתחות העובר ברצוני לדעת האם יש סיכונים בזריקה זו ובמידה וכן מהם גם מבחינתי וגם מבחינת העובר? אודה מאוד באם תוכלו לעזור לי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שיר ! אין כאן רופא, נסי לשאול בפורומים בהם עונים רופאים - דפי בריאות, סטארמד, וואי נט. כמו כן, נסי לשאול באתר WWW.PAGIM.NET , רוב ההורים לפגים התנסו בזריקה הזו. ממה שידוע לי הרווח שהעובר מפיק מהזריקה הוא עצום מול הסיכונים (אינני זוכרת כאלה, אבל סביר להניח שיש). בהצלחה !