המטומה דחוף דחוף !!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לצליל ולבנות. אני בשבוע 9+ 5 ימים עברתי אולטרסאונד הכל היה בסדר עים העובר אורכו 24 מ"מ דופק תקין + שיליה אחורית . הדבר שמדאיג אותי הוא שבבדיקה נצפה המטומה בגודל 25*15 מ"מ בקדמת ברחם (דימום ) והומלץ לי לפנות לרופא המטפל הרופא אמר לי שיכול להיות כי יופיע דימום או שזה יספג ויכול להיות כי קיבלתי מכה או שזו התחלה של הפלה . ולחזור על הבדיקה עוד שבוע ולראות עים זה קטן יותר ונספג . שאלתי היא : האים למישהי קרה פעם את זה ? האים מישהי יודעת משהו לגבי זה ? אודה על תשובות מהירות
שלום רויטל ! לא מכירה אישית, רק מסיפורים - אבל המטומות גדולות הרבה יותר יכולות להיספג ולהיעלם בלי להזיק להריון. אם נצפה דופק - הסיכון להפלה יורד מאד, ומכיוון שאין טיפול רפואי - כל מה שאת יכולה לעשות כרגע הוא בעיקר להתמקד בצד החיובי : לחשוב מחשבות טובות, לשלוח לעובר חיזוקים ואנרגיות טובות, להפעיל דמיון מודרך, כל מה שאינו רפואי אבל בהחלט יכול להועיל. בהצלחה !