האטה בצמיחה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בהריון תאומים לא זהים לאחר הפרייה, לפי ו.א. שבוע 30.4 והיום הייתי בסקירה ולהלן התוצאות: עובר 1 זכר נצפה דופק עוברי תקין. נצפו תנועות גוף מי שפיר תקין תנועות נשימה נצפו פרופיל ביופיזיקלי 8/8 BPD 71שבוע 28.5 היקף ראש 264 שבוע 28.4 היקף בטן 242 שבוע 28.4 עצם ירך 55 שבוע 28.6 הערכת משקל 1260 גרם זרימת דם 3.1 תקיןיחס S/D סיכום: הסתמנות של האטה בצמיחה אחוזון 5-10 , מעקב קפדני. העובר השני מתאים לשבוע הנ"ל (שבוע 30) כולל כל הנתונים כולל זרימת דם תקינה ונצפו תנועות נשימה. השאלות: 1.כל כמה זמן מומלץ מעקב? 2.האם הסיכויים לעוברים תקינים עדיין טובים? 3. מה הסיכוי להישרדות העוברים במקרה והלידה מתבצעת היום? תודה מראש על העזרה.
שלום שירי ! כדאי שתפני את השאלה לפורום אולטראסאונד, לקבלת תשובה מקצועית בהצלחה !